
Fotogroep ’t Slot met retrospectieve 2018-2026
Onder de titel ‘Wie ben ik?’ stelt de Fotogroep ’t Slot van 29 augustus tot en met september tentoon in het gerenoveerde Hofke Van Chantraine in Oud-Turnhout.
De titel verwijst naar de maker van de foto’s en naar de toevallige toeschouwer. Elke opname is immers een zelfportret en zelfreflectie van de fotograaf.
Er zijn foto’s van Vic Aerts, Guy Coertjens, Filip Daelman, Marcel De Bruyn, Yvonne Engelen, Hennie Herijgers, Jan Jacobs, Xavier Rombouts, Jos Sommen, Chris Swannet, Jeep Van Beurden, Ludo Van Deun, Hilde Van Hool, Marc Van Overveldt en Ingrid Wuyts.
De tentoonstelling loopt van 29 augustus tot 13 september; Geopend op zaterdag en zondag van 10 tot 17 uur.
In de week enkel op afspraak. Rondleidingen zijn altijd mogelijk na afspraak.
Op zondag 6 september is er een optreden van Black Label Delta Blues in de tuin. Info: gabber@telenet.be en www.fotogroeptslot.be

Een activiteit melden (in ons blad én online-kalender)?
Mail de gegevens en eventueel een foto/logo! Hou rekening met de deadline!













